Přechod Beskydy

Holas Tomáš     29.10.2018

Den 1. - V 7:40 jsme se sešli na nádraží a odjeli vlakem do Třince. Mezitím jsme jednou přestupovali. Cesta byla dlouhá, proto jsme si ji zpříjemňovali vyprávěním vtipů.

Na nádraží v Třinci jsme naskočili do autobusu a jeli na začátek túry. Cesta na Malý Javorový nebyla dlouhá, ale pořádně strmá. Na kopci jsme si dali v restauraci jídlo a pak pokračovali dalších 8 km na chatu Kolářovou, kde jsme byli ubytování.
Tomík a Vašík Librovi dostali velkou pochvalu za dnešek. Ušli jsme totiž 16 km. Dostali mega lentilky.
Na večeři byl vývar a řízek s bramborovou kaší.

Den 2. - Dnes jsme z chaty Kolářové vyšli v 11 hodin, protože venku pořád pršelo. Když jsme vyšli z chaty, tak jsme nic neušli. Tomek nás zastavil ještě ve vstupu a zazpívali jsme si Českou hymnu k výročí 100 let vzniku ČSR.
Poté jsme vyrazili jako draci a Štěpovi se rozrhaly boty. :-)   Šli jsme dlouho lesem a vynořili jsme se v malé vesničce (Bílý kříž), kde jsme si dali jídlo a pokračovali další 3 km. Po dlouhé chvíli jsme konečně došli do cíle, na chatu Švarná Hanka. Byla už skoro tma. Dnes jsme ušli 13 km. Na večeři byl vývar a kotleta s bramborami. Mňam...

Den 3. - Dneska byla snídaně v 8 hodin a vyráželo se v 9. Na snídani byl švédský stůl. Pochutnali jsme si. Když jsme vyšli, bylo teplo a oblačné počasí. Dnešní cíl byl Lysá hora. Byli jsme tam asi ve 12 hodin. Mlha a silný vítr. Občerstvili jsme se a pak už jsme jen scházeli do Ostravice na vlakové nádraží. Dnešní túra byla dlouhá 19,6 km. Bylo toho hodně, ale všichni jsme to zvládli. :-) Barča Holasová